vineri, 9 martie 2012

Magazinele on-line:)

Salut!
Am văzut că în ultimul timp lumea mă întreabă de magazine on-line şi de credibilitatea acestora, aşa că m-am hotărât să vă împărtăşesc experienţa mea cu acelea cu care am lucrat. Deci să vedem:
www.pcgarage.ro --- Cu acest magazin lucrez cel mai des pentru că aduc  produse IT&C. Livrare rapidă dacă produsul e în stockul magazinului 1 zi, livrare în 2-3 zile dacă produsul nu e la ei în stock. Trebuie amintit că livrarea este gratuită. Tot ce plătiţi e rambursul (aprox. 14 lei) sau dacă vreţi să nu-l plătiţi nici pe acela, plătiţi cu cardul. Personalul e ok, sunt de treabă, reduceri si oferte săptămânale. Au sistem de vouchere deci puteţi avea reduceri dacă găsiţi codurile voucher. V-am pus şi eu unul pe blog.
www.telefonultau.eu --- De aici puteţi lua telefoane ieftine şi bune. Problema e că aici trebuie să sunaţi şă să întrebaţi, să cereţi mai multe detalii despre produs. Livrare cu tot cu ramburs în jur de 25 lei.
www.gsmnet.ro --- Accesorii pentru telefoane mobile. Personal de treabă, foarte rapizi. Se poate plăti cu cardul on-line şi livrarea este 16 lei.
www.miniprix.ro --- Haine şi încălţăminte. Personal ok, produse bune şi preţuri foarte bune! Livrare gratuită la comenzi mai mari.
www.interlink.ro --- Produse IT&C noi şi Sh. Sunt de treabă dar mereu e mai bine să revii cu un telefon să fii sigur. Livrare gratuită la comenzi mai mari.
www.producton.ro --- Toner şi alte cele pentru imprimantă. Aici e mai greu cu livrarea produselor atunci când nu le au în stock. Dar sunt ok băieţii. Recomand.
www.f64.ro --- Aparate foto&accesorii. Numai cuvinte de laudă pentru aceşti oameni. Fac o treabă bună. Au cele mai mici preţuri posibile şi dau garanţie mult mai mare faţă de alte magazine. Livrarea costă în jur de 10 lei.
www.shop.computergames.ro --- Jocuri PC. De încredere! Am luat Counter Strike 1.6 de la ei şă apoi l-am activat pe Steam. Totul ca la carte! Atenție : se cumpără prin sms.
Ceva mai aparte de magazinele on-line am încercat şi pariurile sportive şi recomand www.bet365.com. Personal bun, proces minuţios de verificare a datelor. Proces de depunere a banilor uşor, cash out in maxim 3 zile (da, cam mult! ruşine).
Cam atat acum, sper să-mi mai aduc aminte şi mai postez aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu